En de regen liet na ... - Reisverslag uit Reith bei Kitzbühel, Oostenrijk van Jan Meinster - WaarBenJij.nu En de regen liet na ... - Reisverslag uit Reith bei Kitzbühel, Oostenrijk van Jan Meinster - WaarBenJij.nu

En de regen liet na ...

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

21 Mei 2019 | Oostenrijk, Reith bei Kitzbühel

Na wederom een copieus zelf verzorgd ontbijt hebben Diana, Lily, Steven en ik onze wandelschoenen aangetrokken. Mijn nog ongebruikte Lowa's gaven gek genoeg de eerste kilometer een vreemde , in toenemende mate irritante, druk onder mijn li. voet. Teneinde raad onder aan de berg toch maar even die schoen uitgetrokken.
Het bleek een staaltje Alzheimer light met behoorlijke portie stupiditeit. Al bij ons vertrek thuis had ik in die linker schoen twee extra steunzooltjes gelegd, zodat ik ze niet kon vergeten.

Enfin.. De rest van de wandeling liep ik als op rozen... Dit keer zonder de spreekwoordelijke doornen.

Vanuit het dal onder ons appartement omhoog door het gehucht Boden en Bichlach omhoog naar de Rettenberg (876m.) Vanaf die Rettenberg hadden wij voor zover de wolken het toelieten een mooi zicht op het besneeuwde Wilder Kaiser massief.
Vanaf de 'gipfel' doorgelopen naar de Gieringer Weiher waar het bij zonnig weer goed toeven en zwemmen is.
In een pittoreske boog zijn wij vervolgens teruggelopen naar onze nog onvolprezen 'Ferienwohnung'.
De eerste 12 km wandeling is een feit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 02 Sept. 2018
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 4453

Voorgaande reizen:

23 Juni 2019 - 30 Juni 2019

Schravel en Klauter Cloep - Chalet Harmonie 2019

18 Mei 2019 - 01 Juni 2019

Reith bei Kitzbuhel 2019

07 September 2018 - 14 September 2018

Weekje Gramsbergen in Overijsel

Landen bezocht: